SEO analyse
Website-optimalisatie met snel resultaat
SEO-strategie voor heldere analyse
Een SEO analyse is belangrijk om inzicht te krijgen in de prestaties van je website. Word je gevonden op de zoekwoorden die bij jouw bedrijf passen? Is technisch alles op orde of laat je website juist daar kansen liggen? Met een analyse ontdek je waar je verbeteringen kunt aanbrengen, zodat je website beter gevonden wordt door klanten die naar jouw bedrijf op zoek zijn.
net niet gevonden wat jouw website nodig heeft?
Zijn de pakketten niet wat je zoekt? Of heeft je website een andere aanpak nodig? Geen probleem! Laten we samen de beste strategie bepalen om jouw doelen te bereiken. Neem contact op met Webmachtig.
Kickstart analyse
€295*
1 – 2 pagina’s / producten
Zoekwoorden- en concurrentieonderzoek
Technisch SEO scan (gehele website)
Interne linkstructuur verbeteren
Actieplan
3 – 5 pagina’s
Zoekwoorden- en concurrentieonderzoek
Technisch SEO scan (gehele website)
Interne linkstructuur verbeteren
SEO-optimalisatie afbeeldingen
SEO-contentoptimalisatie
Structured data
Actieplan
Webmachtige website
€1495*
5 – 7 pagina’s
Zoekwoorden- en concurrentieonderzoek
Technisch SEO scan (gehele website)
Interne link- en menustructuur
SEO-optimalisatie afbeeldingen
SEO-contentoptimalisatie en plan
Structured data
Content creatie
SERP
Lokale SEO
Actieplan
* excl BTW
Verbeter je online zichtbaarheid met een professionele SEO analyse
Als lokale ondernemer in Someren en de Peelregio wil je gevonden worden door potentiële klanten. Maar waarom blijft je website achter in Google? Een grondige SEO analyse van Webmachtig geeft direct inzicht in verbeterpunten, zodat je website beter scoort en meer bezoekers aantrekt. Met een website ranking analyse ontdek je waar je nu staat in Google en hoe je de concurrentie een stap voor blijft. Webmachtig biedt concrete actieplannen en heldere adviezen, zonder ingewikkelde SEO-termen.
Waarom een SEO analyse onmisbaar is voor jouw bedrijf
Een sterke online aanwezigheid begint met inzicht in hoe je website presteert. Webmachtig onderzoekt je website met een technische SEO scan, analyseert de interne linkstructuur en beoordeelt of je content voldoet aan de richtlijnen van Google. Door een concurrentieanalyse SEO uit te voeren, weet je precies hoe jouw website zich verhoudt tot concurrenten en waar kansen liggen. Afhankelijk van het gekozen pakket kunnen ook structured data, lokale SEO en contentoptimalisatie worden meegenomen. Binnen enkele weken kun je al verbeteringen zien in je ranking en vindbaarheid.
Kies een SEO pakket dat bij jouw onderneming past
Of je nu een kleine ondernemer bent met een eenvoudige website of een webshop runt met meerdere pagina’s, Webmachtig biedt drie pakketten die aansluiten bij jouw behoeften:
Kickstart analyse – Ideaal voor starters, geeft direct inzicht en verbeterpunten (€295)
Duidelijke taal – Geschikt voor ondernemers die een stap verder willen gaan met content en structured data (€495)
Webmachtige website – Voor wie écht wil uitblinken in SEO met een complete strategie, inclusief lokale SEO (€1495)
Als gratis tip: zet de eerste stap in SEO door een Google Mijn Bedrijf-pagina aan te maken. Dit helpt je direct om lokaal beter zichtbaar te worden! Wil je een gericht advies en een actieplan op maat? Vraag vandaag nog een SEO analyse aan bij Webmachtig!
Welk platform gebruik jij?
Welke SEO-technieken je kunt toepassen, hangt af van het platform. Webmachtig adviseert welke optimalisaties haalbaar en kostenefficiënt zijn, zodat je zonder onnodige kosten de beste SEO-strategie voor jouw webshop kunt toepassen en meer verkopen genereert.
SEO-analyse gewoon vanuit Someren
Weet jij via welke zoekwoorden jouw klanten je vinden? Veel ondernemers willen meer doen met data, maar stellen het uit. Toch is juist bij SEO inzicht in cijfers essentieel om te zien of je echt vooruitgang boekt. Webmachtig helpt je om data slim te gebruiken en datagedreven beslissingen te nemen. Welke groei wil jij realiseren met je website? Laten we samen een plan maken. Maak een afspraak met Webmachtig
In een SEO analyse onderzoek je de technische en inhoudelijke aspecten van je website om verbeterkansen te vinden. Voorbeelden zijn de mobiele weergave, content en structuur en laadsnelheid van je website.
Minimaal één keer per jaar of bij een sterke daling in je Google rankings. Bij webshops maandelijks.